Kia Ora!

5 februari 2010 - Pukekohe, Nieuw-Zeeland

Zo, ik zal eens even een update maken :) Foto's komen nog, ze zijn gemaakt! Staan op mijn computer! Alleen kan die nog niet helemaal met het internet verbonden worden. Maar wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

Maandag lijkt alweer eeuwen geleden.. Maar toen ben ik idd via San Fransisco in Auckland aangekomen. Na wat gedoe met de douane omdat ik (ohoh) modder aan mn gympen had en dr nog een paardenhaar aan mn zadel zat. Kon liep ik 1,5 uur na dat ik was geland uiteindelijk Auckland binnen. Waar arme Constance al 1,5 uur aan alle kleine mensen aan het vragen was of die dan toch niet Josephine was? Constance werkt ook voor Rudy en Megan Liefting, maar verhuisd van het weekend naar Matamata. Ik geloof dat ik dr een beetje uit dr baan heb geschopt, maar ze maakt zich dr niet druk over. Ze heeft weinig ervaring met renpaarden en kan zich het punt van Rudy en Megan heel goed voorstellen.

Na een ritje van een half uurtje kwamen we aan op de renbaan van Pukekohe (Pu-ke-ko-hie). Daar was Rudy met 8 paarden die elke ochtend om de baan gereden worden. Aangezien ik al mn spullen bij me had heb ik 2 rustig paarden gereden om een beetje aan hun manier van rijden te wennen. Vervolgens naar de boerderij gereden. Uurtje onbijt en vervolgens nog een soort van buitenrit gemaakt met de paarden die niet mee naar de baan zijn geweest. Wat een heerlijk weer! En ze zijn erg aardig en gastvrij. Wat een verschil met engeland!

Aangezien ik in de huiskamer van de Lieftings zit, vrees ik dat ik even mijn verslag moet onderbreken voor wat gesocializeer met de eigenaren van "The Thinker"..

Tot gauw! xxxxx

1. Doris:
    Heej Josephine,
    Volgens mij ga je het daar prima naar je zin hebben (:
    xx
  2. Kees:
    5 februari 2010
    Ha Josephine Thinkers zijn toch een soort grote pony's?
  3. Kees:
    5 februari 2010
    Ja zeg, wordt t net leuk komen die eigenaren van The Thinker langs.....
  4. Marianne:
    5 februari 2010
    Kijk es op krokodillenkietelen.reislogger.nl dat is de weblog van Lianne en der vriend en die zitten volgens mij nu ook in nieuw-zeeland! :) Veel liefs m