Het einde is in zicht!

3 juni 2010 - Te Aroha, Nieuw-Zeeland

Morgen rond deze tijd zit ik (als het goed is) ingecheckt op Auckland Airport.. Wat snel in een keer! Deze week heerlijk bij Constance en familie gezeten. Zondag nog naar Hot Water Beach geweest. Hier kun je bij laag water in het zand een kuil graven, waarbij het warme water naar boven komt en je heerlijk kan relaxen in warm water met af entoe een duik in zee :) Hele mooie foto's gemaakt maar die moeten jullie maar komen bekijken als ik weer terug in NL ben :)

Plus de foto's van vandaag, we gaan de Waitomo grotten bezoeken. Abseilen, ondergronds in een autoband op een stroompje van glowwormen genieten, langs de druipstenen en dan weer naar boven klimmen. De moeder van Constance zullen mij dan via Te Awamutu, waar ik mn auto hoop te verkopen in Hamilton afzetten. Om wat te eten met een Engelse kennis die hier toevallig ineens ook blijkt te wonen en dan 5uur 's ochtends de bus...

Ik kom zaterdag rond 14.45 aan in engeland waar ken met natuurlijk een grote bos bloemen op me staat te wachten. Ik heb nog geen ticket naar NL geboekt, maar ben hoedannook voor Nel's verjaardag (14 juni) weer terug in Nederland. Dus tot gauw! xxxx

1. n:
    3 juni 2010
    Ha lieve Josephine hartstikke leuk. Ik verheug me altijd opde 14e en nu nog meer.
  2. Michelle:
    3 juni 2010
    Ben blij dat je nog zulke mooie dingen hebt gezien daar in Nieuw Zeeland, het klinkt echt fantastisch en ben heel erg benieuwd naar alle fotos! Hier in Nederland is het alweer heerlijk weer geworden dus verheug je maar vast op wat dagjes vondelpark:)

Veel liefs! en een goeie vlucht!
  3. Marianne:
    3 juni 2010
    Klinkt erg luek die glimwormen, autobanden en abseilen ondergronds! :) Geniet ervan en tot heel snel!
    Kusje van je zusje
  4. Doris:
    4 juni 2010
    O wat heerlijk klinkt dat weer allemaal, en eluk dat we je weer heel snel zien! xx
  5. erwin:
    9 juni 2010
    Goedemorgen,

Kom ik net te weten dat je ook online te vinden ben....

Bende alweer in Nederland te vinden? Kom me maar snel opzoeken dan!

Groetjes Erwin