Derby day is on it's way..

4 maart 2010 - The Lieftings, Patumahoe, Nieuw-Zeeland

En ik heb weer een nieuw album aangemaakt. Kheb gevonden hoe het wat makkelijker kan, dus zolang internet het blijft doen zal ik het blijven bijwerken.

Namelijk... Groot nieuws! Ik heb weer een rit, op hetzelfde paard dat ik al eerder heb gereden. Maar deze keer in een $30.000 race, aanstaande zaterdag, op Derby dag. Voor de leken onder ons, de Derby is DE race van het jaar. De Derby zelf heeft in New Zeeland $2.200.000 als prijs. Dus alle goede paarden lopen, heel veel publiek, grote hoeden (in engeland dan.. weetniet hoe dat in NZ zit) enz enz. Nou rij ik dus niet in deze race, maar wel in die daarvoor, goed voor mijn publiciteit!

Alhoewel helaas mijn paard in een kleine race voor paarden die nog nooit gewonnen hadden er maar twee wist te verslaan.. is de kans dAt ik in de prijzen rij niet heel groot... eerder heeel erg klein. Bovendien zit ik ook nog in de buitenste startbox en had ik de laatste keer stuur problemen. We gingen voornamelijk rond omdat ik een paard aan mn buitenkant had... wat nu dus moeilijk wordt. Mijn doel is dus om gewoon over de finish te komen.. Dan ben ik blij :)

Wish me luck en ik hou jullie op de hoogte!

1. n:
    4 maart 2010
    prachtige omgeving en fotos Josephine, krijg zin even langs te komen.
    XXXXXXXXX
  2. Doris:
    4 maart 2010
    Het ziet er heeeeerlijk uit! Lekker rustig :) En wat een griezel, die spin!
    Succes op je race alvast! Derby day, spannend, maar publiciteit heb je toch niet nodig? Je bent toch al beroemd? Met een interview in de krant enzo? ;)
  3. Marianne:
    9 maart 2010